• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Balanzia bästa banken

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nyfikentill1000

Kunnig medlem
Poäng: 287
Blev medlem
26 Mars 2019
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
114
Poäng
287
Då borde mongot i supporten sagt detta då ja bifogade min uc med all info
Ja verkligen, känns konstigt att de säger att det bör vara ok och att du sen blir nekad av den automatiska kontrollen, som borde vara ”snällare” än den manuella?
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Har fått för mig att de har en gräns på 10%, men kan vara fel!

Tidigare har ju folk som haft över 10 procent beviljats. Jag tror inte att det har med det att göra. Det som har spelat en större roll är nog antalet förfrågningar.
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 678
Mottagna reaktioner
838
Poäng
747
10,62% inga anmärkningar ca 40 000 i lån uppdelat i 2 lån mina förfrågningar som är problemet 22st. men dom borde sagt i mailet att inte en chans att de går igenom med så många förfrågningar

Om man har 22 ff men bara 40k i skulder så beror det på att man har försökt låna men blivit nekad på massor av ställen, eller? Då borde det inte vara så konstigt om det 23:e stället man försöker låna på också säger nej... Det måste ju finnas en orsak till att någon med skaplig inkomst, liten belåning och inga betalningsanmärkningar har haft så svårt att få låna.
 
J

Johanws

Gäst
Poäng: 0
Om man har 22 ff men bara 40k i skulder så beror det på att man har försökt låna men blivit nekad på massor av ställen, eller? Då borde det inte vara så konstigt om det 23:e stället man försöker låna på också säger nej... Det måste ju finnas en orsak till att någon med skaplig inkomst, liten belåning och inga betalningsanmärkningar har haft så svårt att få låna.


Anledningen är ju att jag försökt låna när jag fortfarande hade anmärkningar

Konstigt att folk får låna när man har över sin årsinkomst i blanco också om man har några FF :)
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 678
Mottagna reaktioner
838
Poäng
747
Anledningen är ju att jag försökt låna när jag fortfarande hade anmärkningar

Då kanske du t.ex har historiskt skuldsaldo? Det är i så fall en faktor som gör det svårt för dig att låna och som du inte har berättat för oss.
 
J

Johanws

Gäst
Poäng: 0
Då kanske du t.ex har historiskt skuldsaldo? Det är i så fall en faktor som gör det svårt för dig att låna och som du inte har berättat för oss.

Nej skulle ja haft det skulle jag sagt det och av alla 22 FF var det endast 2 dom senaste 6mån
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp